Zwroty w 14 dni

Produkty zakupione bezpośrednio przez stronę sklepu podlegają zwrotowi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane bezpośrednio na zamówienie klienta tj. produkty o niestandardowych wymiarach, kolorach z niestandardowym łączeniem materiałów, to znaczy inne niż w ofercie sprzedażowej.

Jak dokonać zwrotu?

Krok 1: poinformuj nas o zwrocie produktów wysyłając wiadomość e-mail na adres stefania@stefania.net.pl

W treści wiadomości koniecznie podaj:

● imię i nazwisko

● adres

● numer konta, na które mamy dokonać zwrotu pełnej kwoty zamówienia

● numer zamówienia

● nazwę zwracanego produktu

Krok 2: Starannie zapakuj zwracany produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami. Pamiętaj, aby produkt był kompletny i nie nosił śladów użytkowania. Do zapakowania zwrotu, możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówienie.

Do przesyłki dołącz adnotację:

ZWROT ZAMÓWIENIA NR:

Przesyłkę nadaj na adres:

Będzińska 18, 62-800 Kalisz

Koszt przesyłki zwrotnej jest po Twojej stronie. Wybierz taką formę zwrotu, abyś miał pewność, że produkt wróci do nas nieuszkodzony. Zwrot środków zostanie zrealizowany maksymalnie w przeciągu 14 dni od jego otrzymania.

Reklamacje

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Przysługuje Ci reklamacja z tytułu gwarancji producenta (o ile nie minął okres gwarancyjny) oraz rękojmi (jeżeli towar ma wadę).

Rękojmia

Reklamację z tytułu rękojmi, możesz zgłosić przed upływem 2 lat od daty otrzymania zamówienia. Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu (uwaga: nie wywołane użytkowaniem), jego niekompletność, wadliwość lub niezgodność z opisem.

Reklamowany produkt starannie zapakuj i wyślij na adres:

Będzińska 18, 62-800 Kalisz

Do przesyłki dołącz adnotację:

REKLAMACJA ZAMÓWIENIA NR:

oraz dowód zakupu, który jest niezbędny w przypadku zwrotu środków lub wymiany produktu na nowy/inny.

Dołącz również zgłoszenie reklamacyjne, które powinno zawierać:

● imię i nazwisko

● adres

● numer konta, na które mamy dokonać zwrotu ceny produktu w przypadku jeżeli niemożliwa jest naprawa lub wymiana na nowy

● numer zamówienia

● nazwę zwracanego produktu

● dokładny opis usterki/wady

● określenie oczekiwań- obniżenie ceny, zwrot środków, naprawa, wymiana na produkt wolny od wad

Reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania.

Korzystamy z plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, analizy ruchu oraz zapewnienia pełnej funkcjonalności Sklepu. Korzystając ze Sklepu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies.